تاریخچه برند کنوود KENWOOD

بازگشت به نوشته‌ها

تاریخچه برند کنوود KENWOOD

برند کنوود فعالیت خود را از سال 1947 با تولید لوازم آشپزخانه با طراحی خاص و کارآمد آغاز کرد. متخصصان این شرکت بر روی تولید محصولات باکیفیت در زمینه آشپزخانه تمرکز کرده اند تا محصولاتی را طراحی کنند که لذت آشپزی و استفاده از لوازم آشپزخانه را افزایش دهد.

تاریخچه 65 ساله برند کنوود
سال 1947

آقای کنت وود Kenneth wood در سال 1947 شرکت کنوود را تاسیس کرد. او با طراحی هوشمندانه خود توانست دستگاه توستر را مجدد طراحی کند که قابلیت تست کردن هر دو طرف نان را بدون جابه جایی نان داشته باشد. سه سال بعد در سال 1950 او توانست انقلابی را با برندkenwood در آشپزخانه ایجاد کند.
در سال 1950 نمایشگاهی با عنوان آشپزخانه ایده آل با هدف تغییر در زندگی زنان خانه دار و بهینه سازی کار های منزل برگزار شد. که محصولات این نمایشگاه در عرض یک هفته فروخته شد.

1956 – دستیابی به موفقیت بین المللی

شرکت کنوود توانست با کسب و کار بین المللی با 1.5 میلیون فروش و 400 پرسنل، شروع به تولید همزن های دستی و اتوهای بخار نمود.
در سال 1960 اقای کنت وود، لوگوی شرکتی خود را برای معرفی بهتر محصولاتش طراحی نمود.
سال 1962 این برند شرکت خود را به شهر Havant که پیشرفته ترین کارخانه های تولیدی در انگلستان بود، منتقل کرد.
سال 1970
کنوود در سال 1970 از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در سال 1973 این شرکت وارد عصر دیجیتال خود شد و اولین کنترل سرعت الکترونیکی خود را تولید کرد.
در سال 1979 کنوود توانست غذاسازهای برند کنوود را راه اندازی کند.
سال 1997 پایان زندگی آقای کنت وود بود. وی در سن 81 سالگی از دنیا رفتند و نامی جهانی از کیفیت و مدرنیته در خانه و آشپزخانه به جای گذاشت.
در سال 2001 شرکت کنوود به گروه دلونگی Delonghi پیوست و دوران جدیدی را تجربه نمود.
در سال 2007 کنوود به پاس سالگرد 60 سالگی این برند و زحمات آقای کنت وود برای نوآوری و پیش قدم شدن در عرصه لوازم آشپزخانه در سال 1947، این راه را به بهترین شکل ادامه داد و امروزه محصولات خود را با بیش از 200 مدل در40 کشور مختلف روانه بازار کرده است.

پیام گروه کنوود از سال 2010 تا به امروز:

ما خوشحالیم که توانسته ایم محصولاتمان را در سراسر جهان با تحولی بزرگ به مشتریان ارائه دهیم. همانطور که آقای کنت وود در همه این سال ها راز بزرگی را کشف کرد، مهمترین ماموریت ما این است که احساس لذت و راحتی را به مشتریان خود القا کنیم. ما به گذشته خود افتخار میکنیم و منتظر آینده خواهیم بود…

برای خرید وسایل برقی کنوود چه‌کار کنیم؟

همان‌گونه که گفته شد برند کنوود با بیش از ۴۰ کشور دنیا وارد همکاری شده و محصولات خود را به این کشور‌ها صادر می‌کند. از جمله باید به کشور ایران نیز اشاره‌کنیم. با مراجعه به فروشگاه‌های لوازم‌خانگی قطعاً تنوع زیادی را در بین وسایل برقی برند کنوود مشاهده خواهید کرد؛ اما با توجه به اینکه متاسفانه برند‌های تقلبی نیز در بازار وجود دارد، اولین سؤالی که مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توان کنوود اصل را از تقلبی تشخیص داد؟

برای این منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم تنها به نمایندگی‌های معتبر برند کنوود مراجعه کنید. این نمایندگی‌ها برای تمامی محصولات برقی برند کنوود ضمانت‌نامه در بازه‌های زمانی متنوع را در نظر خواهد گرفت و با توجه به اینکه فعالیت این نمایندگی‌ها تنها تحت نظر برند کنوود امکان‌پذیر خواهد بود، بنابراین گواهی فعالیت را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

از طرف دیگر شما می‌توانید به مشخصات ظاهری وسایل برقی کنوود نیز توجه کنید. قطعاً نام برند کنوود، لوگوی آن و حتی ویژگی‌های دستگاه‌ها از جمله مواردی هستند که کمک می‌کنند تا شما در دام برند‌های تقلبی گرفتار نشوید؛ بنابراین با توجه به آنچه گفته شد برای خرید برند کنوود تنها باید به نمایندگی‌های مجاز این برند مراجعه کرده و پس از خرید حتماً برگه ضمانت‌نامه را با دقت بررسی کنید تا دارای اعتبار طولانی‌مدت باشد.

قیمت وسایل برقی برند کنوود

متاسفانه در چند سال اخیر اوضاع اقتصادی کشور زیاد به سامان نبوده و به همین دلیل است که عمده مردم در خرید وسایل برقی دچار محدودیت می‌شوند. حتی بعضی از مردم به سراغ خرید برند‌های بی‌کیفیت می‌روند تا بتوانند با هزینه کمتر وسایل برقی مورد نیاز خود را خریداری کنند؛ اما نباید فراموش کرد که چون کارایی وسایل برقی بسیار زیاد است اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشند در کوتاه‌مدت دچار خرابی شده و شما مجبور هستید دوباره برای خرید آن‌ها اقدام کنید. با توجه به آنچه گفته شد یک‌بار خرید وسایل برقی خانگی باکیفیت بسیار، بالا ارزش پرداخت هر هزینه‌ای را دارد.

بر اساس مطالب ذکر شده در این مقاله، برند کنوود یکی از بهترین برند‌ها در زمینه انواع وسایل برقی به‌حساب می‌آید. تنوع در قیمت لوازم برقی کنوود به تجهیزات به‌کاررفته در وسیله، نوسانات قیمت در بازار، کاربرد دستگاه و درنهایت شرایط اقتصادی کشور بستگی دارد. در زمان خرید ابتدا عملکرد و امکانات موجود در هر کدام از مدل‌های وسیله برقی مدنظر خود را با دقت بررسی کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌ها